يكي آموزگار عشق ميدهد يكي نفرت



یک معلم عشق می‌دهد، معلم دیگر نفرت! عکسی از معلم ایرانی هنگام عیادت از شاگرد مبتلا به سرطان خود در بیمارستان راميبيتيم  كهوی هر روز از شاگردش عیادت می کند تا این دانش آموز از درس عقب نماند.
کاربران شبکه های اجتماعی رفتار این معلم فعلا ناشناس را مورد تحسین قرار می دهند. عکس آموزگار ایرانی با سرعت چشمگیری در شبکه های اجتماعی گوناگون منتشر می شود. 

امـــا 

معلمی دیگر، در بخش «چاروسا» با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه‌بدنی دانش‌آموز کلاس اول، دست او را سوزاند.

بخش چاروسا یکی از بخش‌های شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نیما اکرمی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشق‌هایم و ندانستن یک کلمه، معلم مرا تنبیه کرد.

وی با بیان اینکه معلم تمام دانش‌آموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود: معلممان تمام همکلاسی‌هایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خط کش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و می‌گفت نباید خط کش را برداری تا مدت ۳ الی ۴ دقیقه بر روی دستم نگه داشتم.

این دانش‌آموز گفت: هر چه به او التماس کردم که خط کش را بردارم ولی نگذاشت و هم اکنون دستم سوخته است و توانایی برداشتن جسمی را ندارم.

مادر نیما اکرمی هم در این خصوص عنوان کرد: همیشه فرزندم به خانه که می آمد می‌گفت که معلم در مدرسه دانش‌آموزان را کتک می‌زند تا اینکه یکی از روزهایی که از مدرسه آمد با دست سوخته وارد خانه شد که وقتی از او سوال کردیم گفت معلم با خط کش او را سوزانده است.

وی اضافه کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم با این معلم سنگدل برخورد جدی کند.

محمد شکوهی مدیر آموزش و پرورش چاروسا کهگیلویه بعد از دریافت این خبر به دیدار خانواده نیما رفت.

وی با اظهار تاسف شدید از این اتفاق ، در جمع خانواده اکرمی قول می‌دهد که براساس قانون، پیگیر حقوق دانش آموزشان باشد.

شکوهی مدیر آموزش و پرورش چاروسا کهگیلویه با اظهار عذرخواهی خود و سایر مجموعه اداری و آموزشی این بخش،خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد بروز چنین نگرانی‌هایی در حوزه آموزش و پرورش نباشیم.

Published by IRAN

Irani Azad

Leave a comment