دشمنی حکومت ایران با فضای مجازی بر مبنای دروغ و سیاستهای همیشگی احمق فرض کردن مردم

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با دروغ پراکنی ، بیشرمی و بلاهت تمام اعلام میکند : اطلاعات رد و بدل شده در تلگرام در اختیار انگلیس، آلمان!!! و رژیم صهونیستی قرار می‌گیرد و در اکثر کشورهای دنیا تلگرام فیلتر است 

این جاسوس کار کشته انگلیسی و خائن به مردم ایران بگونه ای علنا دروغ میگوید  و از فیلتر کردن تلگرام در اکثر کشورها سخن میگوید که انگار در همه جای دنیا با مردم آن نقاط مصاحبه کرده ، در حالیکه بر اساس آمار ویکی پدیا فقط چین، کره شمالی، ایران، عربستان و امارات متحده عربی بیشترین میزان استفاده از VPN (فیلترشکن ) را دارند نه همه دنیا !!! ( البته در اسلام دروغ گفتن را برخی جاها مجاز و حتی مستحب دانسته اند و تنوع مکان و زمانش را نیز امام معصوم مشخص کرده )

با این تحقیق ساده میشود گفت چند کشور خاورمیانه با حکومتهای دیکتاتوری دینی نباید هم اجازه دهند کاربران سرشان را از لای قرآن بیرون آورده و به تکنولوژی دنیای جدید فکر کنند چون آیات قرآن همه را از جهنم و شب اول قبر و عذاب اخروی به وحشت می اندازد . این حجم گسترده دشمنی با فضای باز اینترنت در ایران مشخص میکند دستهای پنهان با بهره گیری از آیات قرآن تا چه اندازه باآگاهی و اطلاع رسانی مخالف و دشمن هستند. 

وضعیت عربستان و امارات با ایجاد فضای باز سیاسی و دهان کجی های متعدد به ولایت مداران فقیه مشخص است و هر آن میرود پس از آزادیهای سیای اجتماعی در جامعه فیلترینگ فضای مجازی را هم بردارند . 

اما کره شمالی که دست کمی از جمهوری اسلامی در تحقیر و قهقرا نگهداشتن مردمش و حذف آزادیهای عمومی از جامعه ندارد جای بحثی باقی نمیگذارد ! در آن کشور وقتی همه باید برای مادر رهبر کره گریه کنند و در ایران که عده ای نفهم و بدبخت جای جوراب بوگندوی خامنه ای را بو میکشند ، مشخص است وضعیت . 

و چین با سیستم کمونیستی و کنترل دائمی یک و نیم میلیارد نفوس خود سومین کشور و آخرین کشور فیلتر کننده است .

پاول دوروف چندی پیش با درج خبری در تلگرام رسیدن کاربران به 200 میلیون نفر در تلگرام را به هوادارانش تبریک گفت و اگر در همه جای دنیا مردم با تلگرام کار نمیکنند و از امکانات دیگری استفاده میکنند اولا به فرهنگ و رسوم ارتباطات آنها ربط دارد دوما دلیل نمیشود از این وضعیت برداشت فیلترینگ را نمود ! در اروپا بسیاری از مردم اصولا تلگرام را نمی شناسند اما هیچ سیستم کنترلی و فیلترینگی هم در جامعه وجود ندارد.  

این تلاش حکومت دینی ایران فقط لاپوشانی جنایات و درز گرفتن کثافتکاریهای عواملش است که قصد دارد مخالفت مردم با حکومت که با درگیری در دیماه 96 جرقه خورد و چندی پیش با افشاگری احمدی نژاد از دیگر دزدها شعله ور شد را خاموش سازد . 

همچنین در پی حذف اکانت برخی از سران تروریست نظامی ایران میانند قاسم سلیمانی از اینستاگرام و نیز مسدود کردن سایت سران تروریست یمن که مورد حمایت نظامی و مالی جمهوری اسلامی هستند ، حکومت ایران از تلگرام دلخوشی ندارد چون تلگرام با سرعت خاص و وجود گروههای گاه تا میلیون نفری باعث رسوایی رهبر و دلالان سیستم دینی ایران میگردد. 

با فتوی خمینی مبنی بر حلال بودن و بلکه واجب بودن جاسوسی در اسلام ، شیادان حکومتی ضمن اعلام مسدود کردن تلگرام وعده نرم افزارها و سایتهای داخلی را به مردم میدهند که همه میدانند همه آنها تحت کنترل سازمانهای جاسوسی سپاه و ساس برای خبرچینی و جاسوسی از لحظه لحظه تحرکات و تماسهای مردم ایران هستند . 

این دستور صریح خامنه ای رهبر خودخوانده و موقت حکومت ایران است که برای خفه کردن صدای مردم و عدم اطلاع مردم از جزئیات عملکرد رهبران دزد ایران ، قصد دارند تلگرام را که به یک شبکه مردمی تبدیل شده است مسدود نمایند و این در حالیست که اخباری حاکی از نقل و انتقال نوعی تکنولوژی به داخل ایرانست که موجبات کنترل و مسدود نمودن دائمی تلگرام را با بودجه ای معادل 500 میلیارد تومان فراهم آورد .  چیزی که پاول دروف را در دیماه 96 و بعد از فیلتر کردن تلگرام وادار به عکس العمل نمود و در پاسخ اعلام کرد در صدد نصب نرم افزاری است که بتواند از هر گونه فیلترینگ ممانعت کند . 

بروجردی ابله در آخرین تحرکات مذبوحانه و احمقانه همیشگی عوامل جمهوری اسلامی به تیر آخر ترکش خود پناه میبرد و اسرائیل و پای یهودیها را بمیان میکشد و میگوید : صاحب تلگرام روسی‌الاصل و یهودی زاده است، که به دلیل امنیتی از روسیه خارج شد و تابعیت دیگری گرفته است. 

او حتی وقاحت را بجایی میرساند که با دروغپردازی اعلام میکند نتانیاهو ضمن قدردانی از پاول دروف شخصا به دیدار او رفته و گفته : بنده کمال قدردانی از زحمات شما که از برادر به من و کشور اسرائیل نزدیک تر و مهربان تر هستید را دارم و شکرگزار این هستم که شما سرمایه گذار بزرگی برای اسرائیل هستی .

 بهمن مقتدری  . یکم آوریل 2018

Published by Ipff.co.uk@gmail.com

ایران بدون حکومت دینی

Leave a comment